Symfonieorkest Sjosjanim brengt in juni een afwisselend programma met klarinet, klok en vroege romantiek naar Epe. Onder leiding van Gerben Budding opent Symfonieorkest Sjosjanim de zomer met een concert waarin soliste en orkest zich van hun beste kant laten horen. Soliste Floortje Veerman uit eigen orkest speelt Webers Klarinetconcert no. 1, een werk wat bekend staat om zijn virtuositeit en lyrische lijnen. Verder staat Haydns Symfonie no. 101 “De Klok” op het programma, herkenbaar aan het ritmische motief dat de bijnaam verklaart. De blazers van het orkest spelen uit het blaaskwintet van Danzi, een werk uit de vroege romantiek. Een avond vol muzikaliteit, van harte welkom! De kerk opent om 19:30. Meer informatie en kaarten via www.sjosjanim.nl